نوشته شده توسط : رامین

 

بار سفر روبسته ام دارم مي رم به ناكجا_دارم ميرم به يك سفر به جادهاي بي انتها_توجاده اي كه يك سرش منم با ارزوي تو _تو جاده اي بي انتها منم به جستجوي تو_تو جاده اي كه يك سرش تو هستي و نگاه تو_تو جاده هاي ارزو دارم ميرم به راه تو_پنجره هاي قلب من واشده به روي تو_راهو به من نشون بده تا برسم به سوي تو_اين سر جاده ها منم اون سر جاده ها تويي_نشو نيتو به من بده كه مقصدم فقط تويي

تو اين زمونه شده غم براي من لباس تن-فقط يه شمع نيمه جون مونس لحظه هاي من-كاشكي يكي پيدا بشه معني عشق و بدونه-براي اين شكسته دل هميشه عاشق بمونه-مي خوام كه اين پنجره رو به روي ابرا وا كنم-پر بكشم پروانه وار-غم و ديگه رها كنم-چه خوبه در كنار تو-تو دشت عشق پا بذارم-اين غم و غصه ي دلو-يه گوشه اي جا بذارم-بيا اميد زندگي كه داري بوي تازگي-رمز پريدن و فقط تو مي توني واسم بگي
 

 





:: بازدید از این مطلب : 577
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: