خداحافظی
نوشته شده توسط : رامین

پسر به دخترگفت : دوستم داري ؟! اشک ازچشماي دختر جاري شد.

مي خواست بره که پسر دستشو گرفت و اشکاشو پاک کرد و گفت :

اگه دوستم نداري اشکال نداره مهم اينه که من دوستت دارم و طاقت

ديدن اشکاتو ندارم دختر سرشو پايين انداخت و گفت : ميدوني چيه ؟

من دوستت ندارم ! من ... من بدجوري عاشقت شدم .

پسردستاي دخترو رها کرد و باقيافه اي غمگين از دختر جدا شد .

دختر فرياد زد : مگه دوستم نداري ؟؟ چرا داري ميري ؟

پسر جواب داد : چون دوستت دارم مي خوام تنهات بذارم

دخترگفت : فکر کنم شنيده باشي که مي گن عاشقي که تنها باشه

توي دنيا نمي مونه !!! تو که دوست نداري من بميرم هان ؟؟؟

پسرگفت : آنقدر دوستت دارم که نمي خوام به خاطرمن مرتکب گناه بشي !

چون ميگن عشق يه جورگناهه . دختر : اماعشقم پا که !

پسر فرياد زد : عشق پاک ديگه هيچ جاي دنيا پيدا نميشه و

دختر و براي هميشه تنها گذاشت.





:: بازدید از این مطلب : 1070
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: